2011-06-09 ? 15:45:12

Washus läskiga äventyr och en dold talang är upptäckt.

Ja, det har gått två dagar nu utan att jag bloggat... Ena dagen var jag ute i stan och laddade inför helgen och natten mellan onsdagen och torsdagen så försvann min lilla Washu!!!
Hon hittade ett lite håll som någon av de andra vovvarna hade grävt och så sprang hon iväg på ett 10 timmars äventyr. Kvar var jag och reste av familjen, helt förkrossade. Jag har aldrig varit så rädd och ledsen i hela mitt liv!!! Många tankar snurrade; lever hon? Kan något djur ha tagit henne? Har någon hittat henne? Ligger hon någonstans och är skadad?
Sprang runt och letade hela natten (sprang till och med in i den mörka svarta skogen...hua mig) fram tills kl. 7 på morgonen då jag kände att jag behövde sova i en timme för att kunna orka leta resten av dagen. Minns inte ens om jag drömde något men jag vaknade upp med en våt kudde efter många tårar ....
Släppte ut vovvarna i trädgården och de började skälla och några ylla, jag lät de hålla på då jag tänkte kanske Washu skulle höra de. Och visst hörde hon de!!! Plötsligt dyker lilla Washu upp och det första hon gör var att skutta runt och börja busa med sina vänner. Jag grät glädjetårar och kramade om min fina lilla råtta!
Är så glad att hon kom hem oskadd! Men varje gång jag tänker på det så får jag ryssningar.... 10 timmar ute någonstans i skogen bredvid en väg.... huff huff.
Slutet gott - allting gott!
Sen så har jag även upptäckt en dold talan :-)
Har aldrig ritat så mycket som jag gjort de senaste dagarna :-) Fick till och med några beställningar från vänner på Facebook :-)
Här kommer bilderna! Vad tycks?
Den sista här fick till och med en egen facebook sida hehe
http://www.facebook.com/pages/Tottis-Right-to-a-new-collar-Tottis-r%C3%A4ttighet-till-ett-nytt-halsband/220814831276004
Kommentarer
Karoline

Hej och tack för alla ord i min blogg.

Men fy sjutton vilken skräck på 10 timmar. Jag har bara varit med om att lilla Alf var borta i 15 minuter (som då känndes som 15 timmar) bara det var en skräck.

Bra blogg och fina hundar..

Trevlig helg.

Kram från Norr

2011-06-10 @ 10:55:58
URL: http://norrasidan.blogg.se/
Ingela, Zeb, Indy

Men hu vad hemskt!!! Vilken tur att hon dök upp!!

2011-06-10 @ 15:46:08
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Hillevi Ekman

Tycker så synd om dej vännen! Förlåt att mobilen inte funkade, men jag hade nog blivit minst lika skärrad!! Kramis***

2011-06-14 @ 04:37:50
URL: http://www.petitesse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: