2011-06-26 ? 22:53:00

Odysseias visitkort

Idag var jag ute i trädgården och donade tillsammans med vovvarna. Fick se att Odysseia satte sig ner för att läna ett visitkort och bajspåsarna var slut. Väntade tills hon var färdig och sprang därefter in för att hämta en bajspåse...
Fick då se en äkta Kodak stund och nej, ingen videokamera var i närheten... typiskt..

En liten fluga snurrade runt Odysseias visitkort när den plötsligt föll ner och dog?!?! Kan de verkligen göra så???
Jag menar, de där djuren är väl vana vid alla möjliga lukter! Eller var det en liten ung fluga, eller kanske en gammal som fick en hjärtattack eller något.... vet inte men det såg nästan ut som att flugan hade tagit sina sista andetag i och med  Odysseias visitkort :-p

Lilla Odysseia har varit dålig i magen sedan i torsdags då jag var på besök med henne hos Linda och Rottiskillen Chanton. Odysseia sprang glatt till Chantons matskål och åt upp all hans mat!!! Oförskämt! Man skämdes något så otroligt...
sen dess har hon lämnat en hel del stinkbomber (då hon alltid varit lite känslig i magen vid nytt foder) ute i trädgården, skogen... yes you name it! Olika platser men alltid samma hemska lukt!

Kommentarer
Jenkan

Haha.. knasgumma!! När får mina tjejer bli avtecknade?



Jag länkade till dig på bloggen nu.. hoppas d va ok =)

2011-06-27 @ 10:23:14
URL: http://www.jenkan.se
Sophia

Thihi, jaa du det var skumt. Hon kanske har något alldeles extra? ;) Kommer ni till Dp-racet i Borås på lördag? Verkar vara många som kommer, skoj. :)

2011-06-27 @ 22:17:13
URL: http://rosasophia.blogg.se/
Lena

Hej !

Skoj att hitta din blogg, lägger till den på min hemsida ..OK ?

2011-06-30 @ 12:29:13
URL: http://www.oncemore.info
Britzyk

Jenkan: Det ska ske!!! :-) Ja klart du får länka :-) Ska lägga in din fina länk med! Pöss!!!



Sophia: Hihihi ja precis! Yes vi kommer till DP-Racet med :-)) Vi kommer ha det kanon skoj!



Lena: Självklart får du länka vännen! Gör samma sak. Stor kram från mig och ditt gudbarn Odysseia :-p

2011-06-30 @ 12:35:40
URL: http://bellocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: