2011-06-30 ? 13:09:00

Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la!

Lyssnar just nu på en klassiker; Bad Romance med Lady Gaga!
Ärligt talat, det är helt otroligt att hon gör en hit efter den andra och varje låt sätter sina spår.
Minns när jag och Linda, Martina och Sandra sjöng Bad Romance i bilen när vi skulle till spökhuset, till puben, till Kristianstad ;-p
Nu för tiden lyssnar jag en hel del på Gagas nya; Bloody Mary, Scheise, In the Edge of Glory och så klart storfavoriten Judas :-)
Dessa dagar har varit varma och även lärorika och jag njuter av ledigheten. Men med nöje får även ansvar finnas med i ett hörn, så en hel del forskning om Ehec-smittan görs här hemma med hjälp av min medhjälpare GOOGLE.com
Detta gör jag inför sommarens semesterplaner och visst är det lite läskigt med hur en epidemi kan spridda sig på det viset!
Men här ska det inhandlas en hel del handdisenfektions gel för att ta med överallt :-)
Må så gott alla!
Kommentarer
Ingela, Zeb, Indy

Jag gillar också Lady Gaga! Perfekt musik för en tjejfest eller för att pigga upp när man städar! =)

2011-07-02 @ 09:49:26
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: