2011-06-15 ? 17:07:01

Born this Way

Ja vissa är födda på ett speciellt sätt :-)

Idag fick jag tre kuvert i min brevlåda.  En från polisen, ett fodrat gult kuvert och så ett vit stor kuvert från Nordskånska Kennelklubben.
Skyndade mig för att öppna och när jag väl sitter där med mina brev så börjar jag asgarva.
Varför?
Jo för deras innehåll:


1. Polisen skickade polisanmälan på när Washu försvann och jag ringde till polisen. Lilla brottslingen Washu har till och med fått en brottskod: 9990 och i beskrivningen står det
Föremål: Hund
Huvudgrupp: Djur/Träd/Växter (hm... hon har rätt spetsig nos så kanske därför hon ingår i träd och växt gruppen också?)
Antal: 1 (Ja det räcker gott med EN Washu)
Ras: Dvärgpinscher (med många likheter med en näbbmus)
Kön: Tik (en översexuell tik)
Färg: Brun (Röd heter det men jag tror jag faktiskt sa brun också :-p )
Kännetecken: Ståöron (Yes det stämmer.. spetsiga små rackare)
Märkning: Chipnr ( Jisses att jag orkade springa till pärmen och ange chipnr i en sådan stund. Kommer inte ens ihåg det)
Registrerad hos: Svenska Kennelklubben ( och nu även Polisen.. yeah!)
Namn: Washu (och så sa jag också att hon kommer om man nyser då hennes namn låter så)
Anteckningar: 27 cm mankhöjd. ( Stolta centimeter )

och så i kuvert nr 2:

Ett brev från Nordskånska Kennelklubben med en gigantisk fin stor CHAMPION rosett. I brevet grattade de till Keijus championat
Och så i nr 3:

Min Lady Gaga skiva "Born This Way"-albumet som jag glömde i Pers bil när vi åkte till Vallentuna..
Så ja! Jag har en vacker hund och så en annan som är en liten busig brottsling och de är helte enkelt födda så:

BORN THIS WAY! :-p

Kommentarer
Martina

hahahahaha.....klockerent!

2011-06-15 @ 18:47:16
Sara thorsell

Underbart!! Fy sjuttan vad skoj!:)

2011-06-15 @ 21:35:19
URL: http://saantos.blogg.se/
Mimmiiiss

Watch and comment my blog, skulle vara najs!

Puss

2011-06-16 @ 21:23:10
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: