2011-06-05 ? 21:29:37

Tumi och paddan - a scary love story

Lilla Tumi är dräktig och snart inne i sin 8:e vecka. Hon är stor som en fotboll och givetvis så är hennes hormoner i full fart. Ibland vill hon bara sova för att efter 5 minuter känna sig energisk och börja springa runt med de andra vovvarna.
Idag var det en energisk dag för lilla Tumi och hon sprang runt i trädgården och letade efter skugga. Hon hittade en skuggplats men även en charmerande prins (i hennes ögon). En liten äcklig och slemmig padda som också tog sig en solning....
Tumi började flörta och studsa runt den lilla chockade paddan. När jag fick syn på detta så stoppade jag henne från att vilja pussa "prinsen" och den chockade prinsen stutsade iväg. Tur var väl det för Odysseia hade också fått syn på den charmiga stutsare och hennes önskan var nog att smaka på honom med tänder och allt....
Farväl lille padda, don't ever come back again :-)
Kommentarer
Monika

Du har en jätterolig blogg med fina hundar enah ritningar. Använder du ritskärm eller fritt?

2011-06-06 @ 01:16:50
Britzyk

Hej Monika!

Tack :-) Ritar fritt idag men lär nog köpa mig en ritplatta sen nu när jag märkt att detta är himla roligt :-)

2011-06-06 @ 10:29:38
URL: http://bellocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: