2011-06-13 ? 12:55:00

Bröllop och dop

I fredags åkte jag till Göteborg för att närvara på Jennifers och Mahyars bröllop under lördagen. Under ceremonin så döptes även deras underbara lilla flicka Novalie <3
Resan startade med en helt ok tågresa i en kokande tåg. Väl framme till bussterminalen så var det dags för bussresan som skulle ta mig till Göteborg. Den var allt annat än avslappnande..... Bredvid mig satt en otrolig pratglad person som hade tusen frågor på allt... Svarade artigt och pratade trevligt men insåg att för varje ord man sa så la han till typ 10 st ord i följd. För att kunna slippa prata prata fick jag helt enkelt svara mhm och inget mer. Till min stora glädje funkade detta :-)
Bläddrade i nya Hundsport när det plötsligt började låta i ena däcket på bussen... Chauffören stannade bussen och gick ner för att kolla. Utan att säga ett ord hoppade han in i bussen igen, började ringa typ 10 samtal och körde något så kopiöst fort!
Läskigt var det!
Väl framme i Göteborg fick jag ge en stor kram till min fina Jenkan!!! <3 Vi körde hem till henne och där fanns den stolta blivande maken Mahyar, alltid lika glad :-) På plats fanns även trevliga vänner till paret, många hade rest långt för att komma och förgylla deras dag!
Den lilla stjärnan som fick alla i rummet att smälta var lilla pigga Novalie. Tänk att hon redan är 5 månader gammal!
Denna helgen gick otroligt snabbt och jag fick uppleva ett fantastiskt bröllop, dop och fest med många trevliga glada prickar!
Jennifer och Mahyar, tack för att man fick komma och dela eran stora glädje! Det var näst intill omöjligt att titta på dig Jenkan medans jag sjöng för er i kyrkan, tårarna rann av glädje.
Älskar er båda och lilla älskade Novalie <3
Tusen Tack för helgen och GRATTIS säger jag till Jennifer och Mahyar! Jennifers mamma Lena och pappa Christer samt bror Fredrik. Även ett stort GRATTIS och kram skickas till Mahyars mamma Mina och pappa Mehrdad samt syster Mashid <3 
Tack för er gästvänlighet Mina och Mehrdad! <3
och så klart tack även till alla gäster för en kanon rolig fest med mycket skratt!
P.S då Bruden inte skulle slänga buketten så slängde hon Tiaran istället och vem fångade den?? Jag !!! :-)))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: