2011-02-14 ? 20:43:00

Alla hjärtans (födelse)dag

Hipp Hipp Hurra för Alla hjärtans (födelse)dag!

 

Idag den 14:e fyller två små hjärtan; Rigmor och Dana! Rigmor blir 4 år och Dana blir 3 år  Det är otroligt hur snabbt tiden går när man har roligt. Minns än idag första gången jag såg Rigmor i valpklådan; en vit liten minifralla med världens underbaraste blick som sa "Ta med mig hem till dig", och så blev det. Dagen då jag fick träffa Dana första gången var en varm och somrig dag i Barcelona när jag och hennes uppfödare Galina bestämde oss för att fira semester tillsammans. Dana var glad att träffa mig men gladast av att få äta Galinas glass :-)

Till mina små födelsedagsgrisar; GRATTIS på eran dag! Älskar er så!

Nu blir det att mysa med de båda innan läggdags.

Hoppas ni alla fått en underbar alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: